niedziela, 18 grudnia 2016

Blogmas #3 - Świąteczne Prezenty



Witajcie kochani! 
Wigilia już za sześć dni, a wy nadal nie macie prezentu i co najgorsze pomysłu na 
niego? Mam dla was idealny prezent dla dziewczyny, żony, mamy, siostry które
interesują się kosmetykami i tajnikami makijażu. Jak dla mnie idealnym prezentem
jest książka o makijażu, ponieważ z kosmetykami możemy nie trafić w gust, dla nas
mogą być świetne, a dla drugiej osoby mogą okazać się nie trafione. Według mnie
świetnie na prezent nadaje się książka - Red Lipstic Monster - Tajniki Makijażu.
Dostałam ją na prezent i jestem bardzo zadowolona, Znajdziemy w niej wszystko co
najważniejsze na temat makijażu.







Dzięki książce dowiemy się :


- Czym kierować się przy wyborze pędzli
- Jak wybrać idealny podkład 
- Jak sprawić aby nasz makijaż był trwały
- Jakie cienie wybierać do koloru oczu
- Makijażowe triki dla okularnic
- Jaki kształt brwi pasuje do naszej twarzy
- Jak pięknie malować usta 

i nie tylko! :)







Kupiliście już prezenty? :) Co myślicie na temat książki Ewy, czy przypadła wam również do
gustu? :)




FACEBOOK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz