czwartek, 9 listopada 2017

Różowy Makijaż paletą Sleek & Makeup Revolution ♡




Witajcie kochani! 

Miałam dłuższą przerwę w pisaniu, ale już do was wracam i obiecuję, że wracam ze zdwojoną siłą,
dzisiaj zapraszam was na post z bardzo odważnym, żywym makijażem. Miłego czytania 







Do makijażu użyłam :
1) Użyłam korektora Catrice Liquid Camuflage w kolorze 010 (mój ulubieniec:)
2) Następnie nałożyłam bazę Rimmel Exaggerate 
3) Na całą powiekę nałożyłam cielisty cień z palety Sleek Force od Nature
4) W załamanie powieki nałożyłam brązowy cień z palety Sleek
5) Na 3/4 powieki nałożyłam piękny cień, który w palecie wygląda na fiolet, a w rzeczywistości
to czerwień wpadająca w róż również z palety Sleek
6) Na środek powieki, aby rozświetlić makijaż użyłam na 'mokro' pięknego połyskującego cienia Pink Sea z palety Makeup Revolution Mermaids Forever
7) W zewnętrzny kącik użyłam cieni Wrapped Up oraz Noir z palety Sleek Oh So Special
8) Na dolną linię rzęs użyłam cieni, których użyłam do zewnętrznego kącika, a
w wewnętrznym kąciku użyłam cienia Pink Sea oraz rozświetlacza z Palety Wibo
9) Na linię wodną użyłam czarnej kredki do oczu z wibo
10) Rzęsy wytuszowałam maskarą Avon SuperSchock Max
11) Na końcu dokleiłam sztuczne rzęsy Ardell 110 (klej duo)





Jak wam się podoba? Co myślicie o takich postach? To mój pierwszy makijażowy post :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz