środa, 1 lutego 2017

♡ TAG By DDOB ♡



Witajcie kochani! Ostatnio nie mam za dużo czasu, wracam z pracy 
po południu i niestety nie mam już dobrego światła, żeby zrobić zdjęcia do posta, a wiem że 
lubicie zdjęcia które robię bardziej niż te z internetu. Dlatego nie chce pisać posta na szybko, a 
dopracować go w każdym szczególe, na dniach przygotuję dla was coś specjalnego, a dzisiaj
zapraszam was na post - TAG by DDOB. Lubię bardzo TAGi, bo cieszę się, że możemy poznawać się bliżej :)



1. Czym jest dla Ciebie piękno?

Piękno jest dla mnie 'czymś' indywidualnym. Myślę że dla każdego z nas piękno jest czymś innym. Piękna kobieta dla jednych to wysoka szczupła blondynka, dla innych średniego wzrostu brunetka z krągłościami. Tak samo jest w przypadku piękna natury, dla jednego piękne będą góry, dla innych morze - w moim przypadku zdecydowanie morze! Szczególnie o zachodzie słońca ♡ 

2. Obrazek opisujący mój nastrój.


Dlaczego ten obrazek opisuje mój nastrój? Mam tysiąc myśli w głowie, wiele marzeń, które staram się przeobrażać w plany i powoli dążyć do tego, żeby je realizować. Chce od życia czegoś więcej, a żeby to dostać pierwsze muszę dać coś od siebie, bo marzeniom trzeba pomagać! 

3. Twój sposób na udany poranek




Myślę, że najważniejszy jest sen - czas w którym musimy zregenerować siły na kolejny dzień. Jestem totalnym śpiochem, kiedy jestem niewyspana jestem marudą :p Sposób na udany poranek to zdecydowanie wyłączony budzik :)

4. Robisz makijaż codziennie? 

Na tygodniu kiedy chodzę do pracy maluję się, jeśli weekend mam wolny i nie mam żadnych planów, to cieszę się dniem bez makijażu, bardzo lubię się malować, ale kiedy mam na to czas i mogę to 
zrobić na spokojnie :) 


Lubię stawiać na mocne oko :)

5. Ulubiona marka kosmetyczna

Chyba nie mam takiej :) Myślę, że z każdej firmy kosmetycznej można wybrać jakąś perełkę :)

6. Gdzie najczęściej szukasz inspiracji?

To zależy jakich inspiracji, ale myślę że przede wszystkim na instagramie i youtube poza tym na facebook'u jest wiele grup, na których można znaleźć tyle inspiracji dotyczących makijażu/paznokci/podróży dosłownie wszystkiego :)

7. Jaką cechę chcesz w sobie zmienić, a jaką w sobie lubisz?

Chciałabym być bardziej pewną siebie osobą, często się poddaje, nie wierzę w swoje możliwości, poza tym jestem niecierpliwa i szybko się zniechęcam, potrafię w coś wierzyć i dążyć do tego, a chwilę później tracę wiarę i rezygnuję. Nie zawsze jestem konsekwentna i jestem wrażliwa na opinię innych, co mnie gubi myślę że dużo tych rzeczy bym znalazła :) Lubię w sobie pomysłowość - myślę, że mogłabym wiele gdyby nie była taka leniwa i niepewna.

8. Trzy rzeczy jakie chcesz zmienić w tym wielkim świecie.

To chyba jedno z najtrudniejszych pytań. Myślę, że kilka lat temu, odpowiedziałabym że chciałabym, żeby na świecie panował pokój, żeby ludzie byli zdrowi - wiem, brzmi bardzo oklepanie, ale jeszcze niedawno brałam udział w różnych akcjach, sama próbowałam robić składki dla dzieci w Syrii, w której panuje wojna domowa, ale po jakimś czasie uświadomiłam sobie, że nie byłam pewna tego na co pójdzie moja pomoc, a tu nie chodzi o same dobre chęci, ale o efekty tej pracy. Nie chce abyście odebrali to w ten sposób, że uważam że nie warto pomagać. Oczywiście, że WARTO! Ale myślę, że najważniejsze jest zacząć od siebie, bo jeśli każdy zacznie naprawiać swoje błędy, świat będzie piękniejszy, warto uświadamiać ludzi i nakłaniać do pomocy, bo im więcej ludzi chce pomóc tym więcej można zdziałać :) Nie możemy być obojętni na krzywdę innych.

9. Najlepszy sposób na akceptowanie swojego ciała?

Myślę, że warto uświadomić sobie, że każdy jest inny. Ja, Ty, każda z nas jest inna - wyjątkowa. I tak jak mówiłam na początku, każdy ma inny kanon piękna, który zmienia się z czasem, doświadczeniem, przeżyciami, gustem :) Nie powinniśmy się kierować opinią innych, dla jednych krągłe kształty są seksowne, dla innych widoczne kości biodrowe, to my mamy się czuć dobrze w swoim ciele. Jeśli nie potrafimy czegoś w sobie zaakceptować to może po prostu spróbujmy to zmienić :) 

10. Wolałabyś cofnąć się do przeszłości czy zobaczyć przyszłość?

Kiedyś odpowiedziałabym, że cofnąć się do przeszłości, z wiekiem coraz bardziej uświadamiam sobie, że nie warto bo każdy nasz błąd nas czegoś uczy i warto wyciągać wnioski. Myślę, że wolałabym zobaczyć przyszłość, czy dążę w dobrym kierunku :) 

11. Jakimi trzema słowami opisałabyś swoje życie?

Nieprzewidywalne, Zmienne, Zwariowane. Moje życie zdecydowanie nie jest poukładane, dążę do celu, ale wiele w moim życiu się zmienia i staram się, aby było dobrze, a że nie da się życia zaplanować w stu procentach - jest zwariowane. Uczę się żyć po prostu :) Jestem młoda więc pewnie dlatego nie ma takiej stabilności, ale myślę że to też ma swoje zalety ;)


12. Jak wiele czasu poświęcasz swojemu blogowi?

To zależy od tego ile go mam, staram się poświęcać dużo czasu, wychodzi różnie, czasami kiedy mam dużo na głowie czuję, że zaniedbuję jedno na rzecz drugiego, bo nie jestem zbyt zorganizowaną osobą. Uwielbiam dla was pisać i czytać wasze posty ♡

13. Kto lub co daje Ci największego kopa do prowadzenia bloga?

Największego kopa do prowadzenia bloga daje mi mój chłopak, bo wierzy we mnie, motywuje mnie do tego żebym walczyła o to co daje mi szczęście. A poza nim motywują mnie sukcesy innych, pokazują mi że dzięki ciężkiej - a zarazem przyjemnej pracy można wiele osiągnąć :) 

14. Największy sukces w blogowaniu?

Myślę, że największym sukcesem w blogowaniu jest to że czytacie mojego bloga, odwiedzacie go, na początku myślałam, że nikt nie będzie chciał go czytać :)



Jak podoba wam się TAG? Czy lubicie posty tego typu? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz