poniedziałek, 28 listopada 2016

Blogmas #1 - Moja Wishlista


Witajcie kochani!
Dawno nie pisałam, a ponieważ mam teraz chwilę wolnego postanowiłam w końcu napisać post ;)
Nowy rok już zaledwie za miesiąc dlatego postanowiłam zrobić sobie plan 
zakupowy na przyszły rok, żeby wiedzieć czego potrzebuję w swojej kosmetyczce i 
na co warto przeznaczyć wolną gotówkę ;)




Paleta Zoeva - Naturally Yours

Paleta Zoeva - Cocoa Blend

Paleta - The Balm Nude Tude





Paleta - Maybelline The Nudes



Pędzle do makijażu HAKURO









Matowe pomadki - Golden Rose 










Pyłki do paznokci Indigo - Efekt Holo Manix, Metal Manix Effect Chameleon 





To kilka produktów, które chce kupić, ponieważ słyszałam o nich dobre opinie lub po prostu jestem ich ciekawa, a czy wy macie któryś z tych kosmetyków, jak wam się sprawdza? Co planujecie kupić w przyszłym roku kosmetycznie? :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz