środa, 30 listopada 2016

Tatuaże - Inspiracje



Witajcie kochani! Dzisiaj inny temat posta niż zwykle - Tatuaże. 
Jak dla mnie nadal bardzo urodowy, ponieważ uważam że tatuaże zdobią nasze ciało :)
Długo zastanawiałam się nad tym postem, bo wiem że w Polsce niestety pomimo XXI wieku
nadal panuje pewnego typu zacofanie jeśli chodzi o tatuaże, nadal kojarzą się one z kryminalistami, 
więzieniem i ogólnym złem. Właśnie dlatego zastanawiałam się jak inni odbiorą ten post, ale
chce dzielić się z wami na moim blogu tym co kocham dlatego postanowiłam, że ten post powstanie :) Aktualnie jestem posiadaczką jednego tatuażu, a pojutrze będę już dwóch :) To dopiero początek i 
czuję, że nie koniec mojej przygody z tatuażami, ponieważ to będzie drugi w ciągu roku i po zrobieniu pierwszego, dosłownie po kilkunastu minutach zastanawiałam się nad kolejnym,
jednak zanim go zrobiłam musiałam dobrze to przemyśleć :)




Moje tatuaże 




           Mój pierwszy tatuaż 





























I mój drugi tatuaż :)














Inspiracje 














































A czy wy macie tatuaże, jakie macie zdanie na temat tatuaży? :)












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz