poniedziałek, 20 listopada 2017

◦ Test palety cieni z Aliexpress ◦ Makijaż ◦





Witajcie kochani! 
Dzisiaj zapraszam was na bardzo ciekawy post, na który sama z niecierpliwością czekałam, a 
mianowicie test palety cieni z Aliexpress ;)
Jak wiadomo jedni lubią zakupy na Aliexpress, inni są sceptycznie nastawieni, osobiście często
robię zakupy na Alie i nie wyobrażałam sobie, żeby nie przetestować cieni z Alie. 
Próba uczuleniowa przeszła pomyślnie więc zabrałam się do pracy ;)






Paleta kosztowała 17,33zł, doszła po trzech tygodniach, także całkiem szybko.
Zawiera 12 cieni, 6 matowych i 6 perłowych cieni, 4 cienie (pierwszy rząd poziomo) 
ma słabą pigmentację, reszta ma naprawdę dobrą pigmentację zresztą sami zobaczcie ;) 
Perłowe cienie nakłada się bardzo przyjemnie, matowe są trochę suche, ale również całkiem 
nieźle się z nimi pracuje, ku mojemu zaskoczeniu nie osypują się zbyt mocno, maty zdecydowanie
bardziej przez swoją suchą formułę, ale mogę śmiało powiedzieć, że osypują się mnie niż cienie ze
sleek'a. Myślę, że za taką cenę paleta jest warta uwagi i na pewno nie będzie to moja ostatnia paleta z
Aliexpress ;)



Swatche moich ulubionych cieni z tej palety




A teraz zobaczcie efekty pracy z paletą, do makijażu użyłam tylko jednego cienia z poza palety, 
aby przyciemnić dolną linię rzęs, ponieważ w paletce z Alie brakuje ciemnych kolorów ;)






Jak wam się podoba makijaż paletą z alie? Czy wy również kupujecie na Aliexpress? ;)
Co myślicie o tego typu postach? :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz