środa, 12 października 2016

Co kupiłam na PROMOCJI W ROSSMANNIE -49%




Witajcie kochani dzisiaj zapraszam was na post o tym co kupiłam na 
promocji -49% w Rossmannie :)



Paletka do Konturowania Wibo, Puder Wibo i Rozświetlacz Wibo





Polowałam już od jakiegoś czasu na to trio, a w czasie promocji opłaca się jeszcze 
bardziej. Czuje, że bardzo polubię tę paletkę :)

_________________________________________________________________


Podkład Maybelline Affinitone i Puder Rimmel Stay Matte



Klasyka - dobrze kryjący, ale lekki podkład i dobrze matujący puder

___________________________________________________________________________



Korektor Rimmel Match Perfection 



Nie miałam go jeszcze w swojej kosmetyczce więc będzie testowanie :)


___________________________________________________________________________


Cienie do powiek Wibo



Miałam już okazje je przetestować, myślę że jak za taką cenę są niezłe, jednak ubolewam troszkę
nad słabą pigmentacją, szczególnie jasnych kolorów 

_________________________________________________________________________


Tusz do rzęs Maybelline 



Kolejna klasyka tusz który zna każdy, co tu więcej mówić :)


____________________________________________________________________


Konturówki Lovely Perfect Line i Pomadka Miss Sporty




Uwielbiam te konturówki, nie są za miękkie ani za twarde, po prostu idealne ;)




Od lewej : Miss Sporty 401, Lovely 1, Lovely 2






Opakowanie tandetne, ale moją uwagę przykuł kolor i trafiłam w 10!
Po roztarciu pomadki wygląda pięknie na ustach :)





Kupiłam jeszcze kilka drobiazgów, oczywiście kupiłam kilka rzeczy, których nie 
miałam w planie, ale jestem zadowolona z zakupów. Mam nadzieję, że zdjęcia wam się 
spodobają :)
A co wy kupiłyście na promocji w Rossmannie?



FACEBOOK | INSTAGRAM

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz