poniedziałek, 7 listopada 2016

Lakiery Monofazowe - Czy są lepsze od hybryd? Mollon Pro Monophase


Witajcie kochani! Nie pisałam już ponad tydzień i nie sądziłam, że tak zatęsknię :p
Dzisiaj zapraszam was na post o lakierach monofazowych :)




Wzornik lakierów monofazowych Mollon Pro :)


Czym są lakiery monofazowe/jednofazowe?

Lakiery monofazowe są to lakiery, do których nie używamy bazy, ani topu.

Jak używamy lakierów monofazowych?

Wystarczy nałożyć dwie warstwy (chociaż już pierwsza jest bardzo kryjąca w przypadku koloru 11 - Anja :) Utwardzić w lampie i GOTOWE! Nie przemywamy, nie robimy nic więcej, paznokcie utrzymują się nam ok.10 dni, wiadomo to kwestia indywidualna, u mnie trzymały się około 12 dni :)

Cena :

 Cena jednego takiego lakieru to 44zł/10ml. Jest on droższy od lakierów np. Semilaca, których używam najczęściej do hybryd, ale zaoszczędzamy na bazie, topie, odtłuszczaczu i ma sporą pojemność :)

Zmywanie lakieru monofazowego 

Lakiery monofazowe Mollon zdejmuję się dużo przyjemniej niż hybrydy, wystarczy dwie minuty moczyć w acetonie i odchodzą prawie tak dobrze jak zwykły lakier do paznokci, zajmuje to dosłownie 5 min :)


Dla kogo odpowiednie są lakiery monofazowe? 

Jeśli jesteś osobą, która lubi bardziej naturalny wygląd paznokci, nudzisz się szybko kolorami i musisz je zmieniać co tydzień, nie przepadasz za długim zdejmowaniem hybryd, to lakiery monofazowe są właśnie dla Ciebie! :)



Powiem wam szczerze, że lakier monofazowy z Mollon Pro trafił w moje ręce dość przypadkowo
dostałam go od siostry, bo ona nie używa takich lakierów, na początku nawet nie wiedziałam, że 
nie trzeba go przemywać :p I byłam zaskoczona, ale za to jak pozytywnie, jak dla mnie to
jeszcze przyjemniejsze niż normalne hybrydy ;)


A co wy uważacie o takich lakierach? Próbowałyście czy wolicie hybrydy, a może pozostajecie wierne zwykłym lakierom do paznokci? ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz