czwartek, 13 października 2016

Tag Kosmetyczny - Poznajmy się bliżej :)

Witajcie kochani! Tak sobie pomyślałam, że mało o sobie wiemy i wpadłam na pomysł,
aby tematem posta był Tag Kosmetyczny - Poznajmy się bliżej :) 
Postanowiłam zrobić swój tak i wymieszać różne pytania, ale chciałabym abyście
wy również odpowiedziały mi jak jest w waszym przypadku, abyśmy mogły poznać się bliżej,
zapraszam serdecznie :)


1. Ile razy dziennie myjesz myjesz swoją twarz? 

Dwa razy dziennie, rano przed nałożeniem makijażu i wieczorem.

2. Jaki masz typ cery? 

Mam cerę mieszaną, tłustą  w strefie T i dość suchą na policzkach.

3. Co jest obecnie Twoim ulubionym produktem do mycia twarzy? 

Płyn Micelarny Nivea Sensitve do skóry wrażliwej 


4. Czy używasz peelingów do twarzy? 

Tak, oczywiście.

5. Jaka to marka? 

Nacomi i Ziaja

6. Jakiego kremu do twarzy używasz? 

Aktualnie Avon Naturals z Zieloną Herbatą i Ogórkiem

7. Czy masz piegi? 

Tak, szczególnie w lecie mam ich więcej

8. Używasz kremu pod oczy? 

Nie używam :)

9. Jakiego podkładu używasz? 

Używam podkładu z P2 Ultra Matte i Maybelline Affinitone (chociaż powiem wam, że wole
Affinimat, ale nie mogę go nigdzie dorwać)




10. Co z korektorem? 

Pod oczy używam korektora z Manhattanu Wake up i Rimmel Match Perfection 


11. Jakiej maskary teraz używasz? 

Używam maskary z Maybelline Colossal Go Extreme!


12. Używasz bazy pod makijaż? 

Używam kiedy zależy mi na bardzo wytrzymałym makijażu lub moja cera jest bardzo
słabym stanie, wtedy używam bazy z Bell HypoAllergenic (zielonej) 


13. Ulubiony kolor cienia do powiek?

Moimi ulubionymi kolorami cieni do powiek są beże i brązy ;)

14. Kredka do oczu, czy eyeliner w płynie? 

I kredka i Eyeliner, ale częściej używam kredki :)

15. Używasz korektorów mineralnych? 

Od czasu do czasu używam z Annabelle Minerals 

16. Ulubiona szminka i konturówka? 

Hmm.. Sleek Goddess 586, Konturówki Lovely Perfect Line :)


17. Ulubione błyszczyki

Ostatnio rzadko używam błyszczyków, częściej używam matowych pomadek, ale 
jeśli miałabym wybrać to Ingrid Liquid Lipstic 306 i My Secret Dress Up 207

18. Kupujesz kosmetyki na e-bay/allegro? 

Tak, ale rzadko 

19. Lubisz kosmetyki z drogerii? 

Tak, większość moich kosmetyków, to kosmetyki z drogerii :)

20. Czy kupujesz swoje kosmetyki od ulicznych sprzedawców lub na bazarach? 

Nie. 

21. Czy chciałabyś chodzić na lekcję wizażu?

Pewnie, że tak i mam w planach kurs wizażu :)

22. Czy zdarza Ci się nadmiernie nakładać makijaż? 

Nie, poza pudrem matującym w lecie, bo ciągle się świece :p

23. Zbrodnia w makijażu, której nie możesz przeżyć?

Myślę, że jest ich kilka :p 
- kilkanaście warstw tuszu na rzęsach, które są jedną wielką grudą 
- podkład ciemniejszy o kilka tonów i źle roztarty na żuchwie (taka oddzielająca się maska)
- róż nałożony przy samym nosie, takie pućki :p 

24. Lubisz kolorowe makijaże?

Tak, ale musi mnie najść na kolorowy makijaż :p

25 Jeśli miałabyś wyjść z domu używając tylko jednego produktu, co by to było? 

Zależy w jakim stanie byłaby moja cera, ale myślę że puder lub korektor

26. Czy wychodzisz z domu bez makijażu?

Tak, ale rzadko lepiej czuję się z makijażem ;)

27. Czy sądzisz, że wyglądasz dobrze bez makijażu? 

Myślę, że średnio :p

28. Jakiego szamponu i odżywki do włosów używasz?

Szampon Green Pharmacy u nasady i Babydream na resztę włosów




29. Ulubiona maseczka do twarzy?

Domowa maseczka z kurkumy na trądzik i przebarwienia (tutaj post o niej)

30. Jaki jest twój ulubiony pędzel do makijażu?

Pędzel do bronzera Maestro 170


31. Jaki kosmetyk ostatnio kupiłaś?

Ostatnio kupiłam sporo kosmetyków na promocji w Rossmannie -49% (post)

32. Ulubione perfumy?

L'erbolario - TE & Cedro (Tych perfum zawsze używa moja mama, już z 10 lat, są piękne,
jeśli kiedyś będziecie miały okazje ich powąchać polecam z całego serca, to najbardziej trwałe
perfumy jakie w życiu miałam:) Są to włoskie perfumy i niestety nie ma ich dostępnych w Polsce.
 Avon - Instinct i Davidoff - Cool Water




33. Ulubiony lakier do paznokci/marka?

Normalnych lakierów już nie używam, jedynie hybrydowych - Semilaca :)


Mam nadzieję, że post jak i TAG wam się spodobał, czekam na wasze odpowiedzi :)





 FACEBOOK | INSTAGRAM

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz