środa, 21 września 2016

Manicure Hybrydowy, moje pomysły na hybrydy ;)




Semilac 032 Biscuit, Efekt Syrenki, Naklejki wodne :)



Dzisiaj przychodzę do was z postem o manicurze hybrydowym ;)
Kiedyś nie wyobrażałam sobie hybryd na moich dłoniach. Głównie ze względu na noszenie jednego 
koloru przed dłuższy czas, przez czas w jakim wykonuje się hybrydy i najważniejsze 
przerażało mnie ściąganie hybryd, zabawa z tym wszystkim, ale jednak ciekawość wzięła górę!
Postanowiłam spróbować, bo męczyło mnie malowanie paznokci co 2/3 dni, odpryskiwanie lakieru itd. 

Moje początki z hybrydami oczywiście nie były świetne, zalewanie skórek, za grube warstwy lakieru, ale praktyka czyni mistrza (nie uważam się za mistrza :P) Jestem gdzieś tam na tej drodze do perfekcji, ale jeszcze kawał drogi przede mną :) Dzisiaj pokaże wam moje paznokcie, może zainspiruję was :)

Zdj 1 - Semilac 035 - Bright Lavender, Efekt syrenki, Naklejki Wodne
Zdj 2 - Ombre Semilac 035 - Bright Lavender i 046 - Intense Pink 



A czy wy lubicie hybrydy czy pozostajecie wierne zwykłym lakierom? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz