czwartek, 22 września 2016

WYBIELANIE ZĘBÓW W DOMU - Paski wybielające Bright White



Witajcie kochani dzisiejszy wpis poświęcam wybielaniu zębów w domu, paskami
Bright White, zapraszam :)

Paski Bright White zamówiłam z ich strony, nie chciałam z allegro żeby nie trafić na podróbki,
bo jak wiadomo nie oryginalnych pasków wybielających jest tam multum.
Cena też była bardzo przystępna, bo za dwa opakowania zapłaciłam ok. 120zł
Wcześniej używałam już pasków wybielających tylko, że Blend-a-med 3D Whitestrips.
Przy paskach Bright White zauważyłam różnicę na plus w porównaniu z poprzednimi,
ponieważ dużo lepiej kleiły się do zębów, były na tyle mocno 'przyklejone' że nie było
obawy o to że zmienią swoje miejsce czy po prostu zsuną się nam :)
Najważniejsze pytanie czy wybielają? TAK wybielają! Efekt widoczny jest już po pierwszym użyciu,
wiadomo że regularne używanie pasków pozwala na uzyskanie jeszcze lepszych efektów.
Razem z paskami otrzymałam miarkę kolorów zębów i zęby wybieliłam nie zużywając
wszystkich 28 pasków o jakieś 4 tony, także różnica była widoczna :)
Aby podtrzymać efekty należy używać pasków nawet po skończonej kuracji, ale jest to dość
oczywiste i uważam, że chyba z każdymi paskami tak jest.
Chyba jedynym minusem jest to że po 3 dniach używania musiałam
zrobić sobie przerwę bo zęby są wrażliwe, ale już po jednym dniu przerwy
nadwrażliwość przechodzi i można wrócić do wybielania. Warto w czasie
wybielania używać pasty do zębów wrażliwych, aby niwelować ten minus.Osobiście polecam
paski wybielające Bright White efekt jest widoczny od razu i cena jest atrakcyjna.
Pamiętajcie tylko aby nie przesadzić z długością ich trzymania na zębach :)

A czy wy używaliście pasków wybielających? Co o nich myślicie? Ja zastanawiam się
jeszcze nad paskami Cresta bo podobno są bardzo dobre :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz