wtorek, 4 października 2016

BUBLE KOSMETYCZNE - rozświetlacz, błyszczyk, tusz do rzęs, tonik, krem bb, szablony do brwi

Witajcie kochane! Dzisiaj zapraszam was na post o bublach kosmetycznych.



Tonik Clear Skin Avon 


Co do tego produktu mam bardzo mieszane uczucia, zużyłam pół buteleczki, na początku było nie najgorzej, oczyszczał dobrze ale przy tym towarzyszył mu efekt ściągnięcia twarzy co było pierwszym minusem, po ok. miesiącu używania moja twarz zrobiła się bardzo przesuszona - widoczne były suche skórki, z którymi zmagałam się przez jakieś dwa miesiące nawilżając i natłuszczając skórę, jestem bardzo na NIE - żaden tonik nie zrobił mi czegoś takiego, nie mam wrażliwej ani suchej skóry, a po stosowaniu tego toniku stan mojej skóry bardzo się pogorszył, można go stosować JEDYNIE punktowo na wypryski, nic poza tym.

Krem BB - Avon Nutra Effects

 Dostępne są dwa kolory, ja mam ten jaśniejszy, krem BB ma dziwną konsystencje,
jest rzadki, biały z drobinami koloru, w trakcie rozcierania dopiero ciemnieje, to kolejny 
minus, bo na twarzy mocno ciemnieje pomimo jasnego koloru, robi smugi jak po samoopalaczu,
ciężko go równomiernie rozłożyć, tworzy lepką warstwę, skóra jest ściągnięta - użyłam go dwa razy i nie wrócę już do niego.


Błyszczyk/Pomadka Romantic Bear Peel Off


Lubię testować takie nowości - ale jak wiadomo albo są super albo są BUBLAMI.
Mi nie przypadł ten błyszczyk do gustu, dlaczego? Zaschnięcie błyszczyku chwilę trwa, więc dla osób którym zależy na krótkim czasie produkt się nie sprawdzi, poza tym ciężko się go nakłada, kolor jest nie równomierny i  nie jest wcale tak trwały jak rekomenduje producent, 
barwi zęby i język bardziej niż usta :P Jak dla mnie za dużo zabawy za słaby efekt.


Tusz do rzęs P2  Dramatic Lashes

Kupiłam ten tuż do przetestowania no i niestety - BUBEL. Tusz ma dziwną szczoteczkę, nie przypadła mi do gustu, skleja rzęsy, kruszy się, nie polecam.

Tusz do rzęs My Secret 3 in 1


Lubię odkrywać produkty 'Tanie, nie znaczy złe', ale niestety ten nie odpowiada temu
stwierdzeniu, słabo wydłuża, pogrubia, jest słabo widoczny, trzeba nakładać dużo warstw żeby zauważyć jakiś efekt, kruszy się, nie polecam.

Rozświetlacz Essence Soo Glow!

Spotkałam się z różnymi opiniami na temat tego produktu, pozytywnymi jak i negatywnymi.
Mi on się nie sprawdził, może dlatego że bardziej lubię rozświetlacze w kamieniu.
Musimy nakładać go na lepką warstwę, ciężko go równomiernie rozłożyć, aby nie zetrzeć podkładu, jest mało wydajny, bardzo przeciętny jak dla mnie.


Szablony do Brwi Avon

Opakowanie zawiera 4 szablony za 15 zł - nie rozumiem ogólnie sensu takich produktów, jak wiadomo każdy ma inną budowę twarzy i inny kształt brwi będzie dla niego odpowiedni,
jest kilka zasad którymi kierujemy się nadając odpowiedni kształt brwi, więc takie szablony
są dla mnie trochę śmieszne :P


A czy używałyście tych produktów jak wam się sprawdziły, czy również były bublami?
Jakie wy znacie buble? ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz