wtorek, 11 października 2016

Produkty bez których nie wyobrażam sobie życia

Witajcie kochani! Dzisiaj zapraszam was na post o produktach bez których nie wyobrażam
sobie życia. To dość poważne stwierdzenie jak na kosmetyki dlatego podchodzę do tego z 
przymrużeniem oka ;) ale mam kilka produktów które na pewno bardzo mi pomogły w tym
wielkim kosmetycznym świecie i baaaaardzo ubolewałabym gdyby ich nie było :)



  1. Suchy szampon Batiste 


Nie wyobrażam sobie życia bez suchego szamponu, kiedy zaśpię a moje włosy są w złym stanie,
to istne zbawienie żeby szybko doprowadzić je do porządku szczególnie w przypadku przetłuszczających się włosów  ;)


2. Szampon Babydream ułatwiający rozczesywanie


Gdyby wycofano ten szampon byłabym zrozpaczona, ten szampon to moje zbawienie kosmetyczne :P  Kiedyś rozczesując włosy po umyciu krzyczałam, wyrywałam połowę włosów,
miałam straszne kołtuny, a moje włosy ciągle się plątały na szczęście to już za mną dzięki Babydream :)


3. Maski do włosów i Oleje do włosów


Kallos Multivitamin (jedna z moich ulubionych:)
Jak przypomnę sobie, że kiedyś używałam tylko odżywek, to sama nie mogę się sobie nadziwić,
teraz maska jest obowiązkowa na kilka godzin + turban na głowie - moje włosy to pokochały :)


Olejki do ciała z Alterry


Nie wyobrażam sobie życia bez olejowania włosów, moje włosy w tym momencie są w
najlepszej kondycji od kilku lat pomimo regularnego malowania ich na ciemno, suszenia,
uważam że wiele czynników mojej pielęgnacji się na to złożyło, ale olejowaniu zawdzięczam
najwięcej, kondycja moich włosów dzięki olejowaniu poprawiła się diametralnie :)


 4. Szczotka do włosów z włosia dzika i Tangle Teezer



Gdybym miała wrócić teraz do normalnej szczotki to chyba bym się nie czesała w ogóle,
albo zgoliła na łyso :P A tak poważnie to nie wyobrażam sobie już normalnych szczotek ;)


5. Pędzle do makijażu 

Kiedyś makijaże wykonywało się gąbeczkami i pacynkami, rzadko używało się pędzli,
 a teraz wyobrażacie sobie nakładanie bronzera bez pędzla? Ja nie i nawet nie chce :p


6. Puder Matujący

Życie bez pudru matującego z cerą tłustą i świecącą się - niemożliwe :)


7. Korektor Kamuflaż


Kamuflaż - na niechciane 'potworki' na skórze - obowiązkowo :)

8. Tusz do rzęs 


Wyobrażacie sobie życie bez tuszu do rzęs? Bo ja nie, bez tuszu moje oczy robią się takie 
malutkie, smutne, wyglądam jak kret :p


9. Hybrydy 



Kiedyś myślałam, że hybrydy są za trudne dla mnie i mam za mało cierpliwości, a tu taka 
niespodzianka, nigdy nie mogłam zapuścić paznokci i irytowało mnie odpryskiwanie lakieru i
znalazłam na to sposób, dzisiaj już nie wyobrażam sobie życia bez hybryd! :)




A wy bez jakich produktów nie wyobrażacie sobie życia? Czy zgadzacie się ze mną i 
produktami, które dla mnie są niezbędne? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz