poniedziałek, 10 października 2016

Jak dbam o paznokcie i dłonie?

Witajcie kochani ! Dzisiaj zapraszam was na post o mojej pielęgnacji 
dłoni i paznokci, szczególnie teraz kiedy temperatura jest coraz niższa uważam, 
że dbanie o dłonie jest bardzo ważne :)

Jak pewnie już wiecie po wcześniejszych postach paznokcie noszę długie, 
swoje naturalne przedłużam jedynie w sytuacjach kryzysowych gdy paznokieć mi się złamie,
więc dzisiaj opowiem wam o tym co zrobić, żeby te paznokcie łamały się jak najrzadziej, 
żeby były twarde, mocne :)

Produkty jakich używam do paznokci :


1) Odżywka do paznokci L'oreal - 15-25zł




2) Serum do paznokci Vevey Swiss - 10 zł




3) Preparat stymulujący wzrost paznokcia Lovely - 4zł 




4) Serum z Keratyną i Miodem - Wibo - 9zł

5) Olejek do skórek i paznokci LA LUXE - 5zł



Produkty do usuwania skórek :

1) Essence Nail Cuticle - 7zł 


2) Wibo Remover Cuticle - 7zł



Kremy do rąk :

1) Krem serum do dłoni i paznokci - EVELINE - 9zł 

(uwielbiam ten krem to już moje 4 opakowanie, nie przepadam za zapachem wanilii w kosmetykach, a ten po prostu UWIELBIAM!:)


2) Krem do rąk Evree - 11 zł 


Jak pewnie już wiecie na co dzień noszę hybrydy więc bardzo zależy mi aby po zdjęciu ich 
zostawić je na dzień, dwa aby odpoczęły i zregenerowały się dzięki odżywkom, które
dzisiaj dodałam w poście, szczerze polecam wam te produkty ;)


A czy wy używałyście tych produktów do rąk i paznokci? Jakie są wasze sposoby na mocne,
twarde paznokcie? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz