niedziela, 16 października 2016

Paleta Cieni SLEEK - BAD GIRL

Witajcie kochani! Myślałam, że napiszę ten post jutro, ponieważ przeziębienie mnie
już rozkłada, ale pomyślałam NIE DAM SIĘ i napiszę! :)
Zapraszam dzisiaj na post o paletce 


Sleek - Bad Girl 

Paleta zawiera 12 cieni. Cienie są piękne, świetnie na pigmentowane, wyraziste,
matowe jak i perłowe, są aksamitne, długo utrzymują się na powiekach, kolory są
super, ma duże wygodne lusterko, jedyny minus jaki ma to że cienie się osypują w trakcie
makijażu więc trzeba pozbyć się nadmiaru z pędzelka, a najlepiej pierwsze wykonać
makijaż oczu, a później twarzy żeby mieć możliwość zmycia cieni, które się osypały,
ja bardzo lubię paletki ze sleek'a :)


Wybaczcie, że nie ma swatchy wszystkich kolorów, ale moja paletka jest już po
przejściach i po nie jednym upadku :)

a Wam podoba się ta paleta, lubicie cienie Sleek? :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz